среда, 13 сентября 2017 г.

თავისუფალი გავვეთილები №128 საჯარო სკოლაში



სსიპ - ქალაქ თბილისის N128 საჯარო სკოლაში პროექტ თავისუფალი გაკვეთილების (ინტელექტუალურ-შემეცნებითი მიმართულება)  ფარგლებში,, ლიდერთა კლუბში“ ჩატარებული  გაკვეთილები

2017 წლის 22 მაისიდან 15 ივნისის ჩათვლით სსიპ - ქალაქ თბილისის N128 საჯარო სკოლაში ჩატარდა 20 თავისუფალი გაკვეთილი მეშვიდეკლასელთათვის.
მასწავლებელი - ნატალია ქოჩლაძე.
გაკვეთილების თემატიკა  სრულად პასუხობს წინასწარ შედგენილ და სამინისტროს მიერ
დამტკიცებულ მიზნებს და ამოცანებს: კურსის ფარგლებში მოსწავლეები ეცნობიან გუნდის შექმნისა და მართვის ზოგად პრინციპებს, მათ შორის ჯგუფური მუშაობის სეგმენტური მეთოდის გამოყენებით განიხილავენ რამდენიმე თემას: გაეროს პროგრამიდან - „ხარისხიანი განათლება“, „ინოვაცია და ინფრასტრუქტურა" და სხვა; ჩვენ მიერ პროექტის ფარგლებში დამუშავებული საკითხები ხელს უწყობს მოზარდებში გარდატეხის ასაკისთვის დამახასიათებელი თავისებურებების უმტკივნეულოდ დაძლევას, რადგან მათ მიეცათ შანსი სრულყოფილად გამოევლინათ თავიანთი შესაძლებლობები, განევითარებინათ ეფექტური საჯარო გამოსვლებისა და პრეზენტაციის უნარები


მხატვრული კითხვა 

სიმულაციური თამაშების საშუალებით მონაწილეობა მიეღოთ გადაწყვეტილების პროცესში,  შეიცნეს, როგორი უნდა იყოს თანამედროვე ლიდერის ფსიქოლოგიური მზაობა, მისი პიროვნული თვისებები; პროექტის მონაწილეებმა დამოუკიდებლად მოიძიეს და დაამუშავეს ინფორმაცია, შეისწველს ინტერვიუს აღებისა და რესპონდენტებთან მუშაობის სპეციფიკა, აგრეთვე რეალობასთან მიახლოვებულ სიტუაციებში რაციონალური გადაწყვეტილებების მიღება.
ლიდერთა კლუბში განიხილება ინოვაციური პროექტები

გაკვეთილებზე იყო გამოყენებული სწავლების მრავალფეროვანი ფორმები და მეთოდები: ინტერაქტიური, ინტეგრირებული, პრაქტიკული, ინდივიდუალური, წყვილური, ჯგუფური, თამაში და  კეთებითი სწავლება, თანამშრომლობით სწავლება (დისკუსია, ოპონირება, კითხვა-პასუხი, როლუი თამაში).

მუშაობა ჯგუფებში

პროექტისათვის გამოყოფილი მატერიალური რესურსების გამოყენებით (საკანცელარიო საგნები - 232.25 ლარის ოდენობით) მოსწავლეებმა გააკეთეს საკუთარი ნაშრომების გუნდური და ინდივიდუალური პრეზენტაცია, გამოუშვეს კედლის გაზეთები, შექმნეს პლაკატები, გააფორმეს  სლოგანები,  გუნდის სავიზიტო და მოსაწვევი ბარათები და სხვა.


ყველაზე ძლიერები


ლიდეეთა კლუბში სპორტის დღეა


ყველა გაკვეთილის დროს მიმდინარეობდა ფოტო-ვიდეო გადაღება  და ეს ვრცელი მასალა განთავსებულია  პორტალზე skola.edu.ge, ვიდეო ატვირთულია https://www.youtube.com/  სსიპ - ქალაქ თბილისის N128 სკოლის სახელით https://youtube.com/channel/UC0d0MSRfonPGKFbbuVUM5OA?feature=hovercard.
„თავისუფალი გაკვეთილები“ ჩატარების პროცესი  ფართოდ არის გაშუქებული გულნაზი ხორბალაძის  ბლოგზე  ,,სკოლის და საზოგადოების პარტნიორობა უკეთესი განათლებისთვის “ .მისამართი:
  https://gulikokhorbaladze.blogspot.com  და  ნატალია ქოჩლაძის საგანმანათლებლო ბლოგზე https://nataliakochladze.blogspot.com; მაგალითად, 25.05.2017 წ. - https://nataliakochladze.blogspot.com/search?q=თავისუფალი+გაკვეთილები 30.05.2017 წ. https://nataliakochladze.blogspot.com/search?q=цветок და სხვა სოციალურ ქსელში, მაგალითად, 02.06.2017 წ.https://www.facebook.com/natalia.kochladze/posts/822714631228745



        2017 წლის 15 ივნისს ჩატარდა „ლიდერთა კლუბის“ მუშაობის დასკვნითი მეოცე გაკვეთილი.

არასამთავრობო საქველმოქმედო ფონდი „წყაროს“ პრეზიდენტი ქ-ნი ლიკა ზახაროვა

 შემაჯამებელ ღონისძიებას ესტუმრნენ სკოლის  ადმინისტრაციის წევრები, არასამთავრობო საქველმოქმედო ფონდი „წყაროს“ პრეზიდენტი, მასწავლებლები, სკოლის მოსწავლეები და პროექტ „თავისუფალი გაკვეთილების - „ლიდერთა კლუბის“ წევრების მშობლები. ღონისძიებაზე  სამივე ჯგუფის  ლიდერმა ისაუბრა  გაწეული მუშაობის  შესახებ, აჩვენეს თავისი გუნდის საქმიანობაზე შექმნილ სლაიდ-შოუ, წარმოადგინეს საგანგებოდ მომზადებული მხარვტული კითხვის და მუსიკალური ნომერები. მასწავლებელმა და დირექტორმა შეაჯამეს პროექტ „თავისუფალი გაკვეთილების“ მუშაობა და დააჯილდოვეს 16 ყველაზე აქტიური ლიდერი. დასკვნით ღონისძიებაზე პროექტის ირგვლივ თავიანთი პოზიტიური შთაბეჭდილებები დააფიქსირეს მშობლებმა და მოწვეულმა სტუმრებმა; გამოთქვეს იმედი, რომ პროექტი „თავისუფალი გაკვეთილები“  გაგრძელდება მომავალ 2017-2018 წელს.

 
დაჯილდოება

დასკვნითი სიტყვა

ლიდერთა კლუბში ანონიმურად ჩატარებული რეფლექსიიდან ჩანს თუ რა მოუტანა თავისუფალმა გაკვეთილებმა თითოეულ მოსწავლეს. შეკითხვაზე - რამდენად დაინტერესდნენ თავისუფალი გაკვეთილებით და რა იყო მათთვის სიახლე, მივიღეთ შემდეგი პასუხები:
გავიგე თუ რა არის გუნდური მუშაობა და მადლობა თქვენ ასეთი კლუბის დაარსებისათვის“, „მე ყველაზე მეტად მომეწონა ფსიქოლოგიური ტესტი, რადგან ასე ჩვენ გავიგეთ ჩვენი  ნამდვილი ხასიათი“, „ძალიან მომეწონა პროექტი, რადგან ვისწავლე, თუ როგორ უნდა გავხდე ლიდერი“, „მოხარული ვარ, რომ ეს კლუბი გაიხსნა, რადგან ვფიქრობ, რომ „თავისუფალი გაკვეთილები“ ადამიანს ეხმარება განვითარებაში“, „ბევრი ახალი მეგობარი შევიძინე“, „ერთიანი ძალებით გადავლახეთ სირთულეები“, „ვისწავლე სხვისი აზრის გათვალისწინება; მომეწონა როლური თამაში, მაგალითად სკოლის დირექტორისა და განათლების მინისტრის როლი; თავისუფალმა გაკვეთილებმა“ მოგვცეს ძალიან ბევრი ცოდნა, მაგ.: თუ რა არის პრობლემა, როგორ გადავჭრათ პრობლემები და როგორ შევუთანხმდეთ ერთმანეთს“, „გუნდური მუშაობა ყველა ბავშვს დაეხმარა, რომ იყოს უფრო გახსნილი და თავისუფალი, რადგან ბავშვებმა შეძლონ თავისი აზრის გამოხატვა“, „ძალიან კმაყოფილი ვარ ჩვენი კლუბით და მოხარული ვიქნები, რომ გაარძელოს კლუბმა მუშაობა“.

         ამრიგად, პოექტ „ლიდერთა კლუბის“ ფარგლებში ჩვენ მიერ გამოყენებული მუშაობის ფორმები და მეთოდები მიმართული იყო მოსწავლეთა თვითგამოხატვის, საკუთარი ძალების მოსინჯვისა და რეალიზაციისაკენ. ასეთი მიდგომის შედეგად მოსწავლეებმა შეძლეს ჯგუფის მართვასთან დაკავშირებული ინფორმაციის მიღება და გამოყენება, გაშლილი და არგუმენტირებული მსჯელობა, თანამშრომლობა ჯგუფის წევრებთან საერთო მიღწევებისათვის. ეს გვაძლევს იმის იმედს, რომ მომავალში ჩვენი მე-7 კლასელები ჩამოყალივდებიან აქტიურ, დამოუკიდებლად მოაზროვნე, ჰუმანურ და გათვითცნობიერებულ მოქალაქეებად.










 




2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. ძალიან მოხარული ვარ, რომ მივიღე მონაწილეობა განათლების და მეცნიერების პროექტში ,,თავისუფალი გაკვეთილები". ნამდვილად, თუ მოსწავლეს აინტერესებს გაკვეთილის თემა და მისი ჩატარების სახალისო ფორმა, ის ყოველთვის რჩება და მოუთმენლად ელოდება მე-7 და მე-8 გაკვეთილს! დიდი მადლობა სკოლის დირექტორს ქ-ნ გულნაზი ხორბალაძეს და ადმინისტრაციის ყველა წევრს დახმარებისთვის და მხარდაჭერისთვის!

    ОтветитьУдалить